Hunter

2010-08-11 @ 22:13:51


Jag vill typ ha såna hunterstövlar, tkr det är fett snyggt med gummistövlar.

OMG jag vaknade nu! Va fan! Förlåt! Jag  är verkligen helt död. Har inte ens käkat middag! Det ska jag göra nu.

Btw min arbetsledare berättade för mig att han hade värsta fördomarna om mig första gången han såg mig på jobbet. Han trodde jag va STÖRSTA bitchen och typ asbortskämd och oarbetsvillig !?!!??!? Haha. Nu sa han bara damn du är ju fett snäll och det är jag för det mesta. Kan faktiskt vara otrevlig och lite kaxig men för det mesta är jag snäll och lite blyg i början eftersom ni som känner mig vet att jag är fett knååååz! Inte normal i huvudet alltså.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0