B-kombin Forte N

2010-08-15 @ 15:06:27


Anonym
om Klippa gräs: Funkar vitamin c för håret nu då eller vad du köpte?:)
Svar: Jag använder B-vitamin, inte c :) Och jag tycker att den funkar men jag kan möjligtvis inbilla mig men mitt hår har växt en del har jag märkt. Inte jättestor skillnad men ett antal centimeter i alla fall! Min mamma tar även samma piller och hennes naglar har blivit mycket starkare. Hennes gick av direkt men nu är dom mycket starkare och hon har bara tagit dom i en månad. Jag har kanske tagit dom i närmare två månader men mina naglar var så starka redan så jag vet inte om det har funkat för mig. Grejen är att kvaliteten på håret och naglarna ska förbättras och bli starkare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0