Kvällen

2010-04-23 @ 22:35:41

TJEEEEEEEEEEnare mannen! (Ove Sundberg)

Ikväll har jag varit så trött och inte orkat dra ut. Fick en förfrågan vid åtta/nio tiden men jag pallade inte för jag har ont i hela kroppen + att det var lite dålig framförhållning och så. Kände att detta skulle bli en meningslös kväll MEN vem kommer inte och förgyller min fredagskväll om inte Filip? Snackat skit och allt mellan himmel och gjord. Fått kolla videos på Artur Kyshenko bland annat och diggar thai-boxning somfan. Ville börja på det själv innan men fick inte för mamma för att man "tappar så mycket hjärnceller". SUCK. Riktigt dåligt att man bor så långt ifrån varandra och bara kan diskutera vad vi hade gjort tsm om vi hade bott i samma stad. Bor långt ifrån mina närmsta, hatar det. Mina älsklingar vet vilka jag menar:D

Blev också sjukt taggat på att dra och boka tid för lite gaddning!
Nu ska jag dra ner och kolla på film med mami som jag lovat! MYS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0