Bövajni

2010-04-13 @ 22:29:18

Jag började nu att sakna mina sötnosar. Det är marsvin. Döda båda två. Hahah jag vet några som skrattar nu och tycker jag är jätte töntig men det var trots allt mina bövajni! Det var inga djur, det var mina syskon.
Tove!
Saknar att se hennes söta rumpa skaka när jag race:ade med henne på gräsmattan. En gång snubblade hon på sin dubbelhaka, hahahah! Och hon har kissat mig i ansiktet...dumma tjockis. Hon var helt galen. Stegrade på bakfötterna tills hon ramlade baklänges. Nös JÄTTEGULLIGT och pruttade. Haha. Hon åt alltid all mat som las ner i skålen så Clara fick inget, därav dubbelhakan<3 Hon satte sig i skålen och åt så vi fick mata Clara utanför buren. Juste jag glömde det värsta typ. Hon hade hängögon för att hon var så tjock ahhahahha men hon var jättesöt!

Clara!
Min lilla mysclara! Så himla gosig. Så fort man närmade sig buren ville hon upp och kela! Hon var den lugna medans Tove var den helt galna token. Tror hon var äldre. Fick dessa små av en vän nämligen så dom var väl 1 år när vi fick dom. Kanske äldre till och med. Men de levde 6-7år hemma hos oss iaf. Tove blev nog uppäten av en rovfågel när vi var ute och seglade (dom bodde i en jättestor utebur) och Clara blev misshandlad av en grannkatt :(

Kommentarer
Postat av: Anonym

gillar att du döpte ena marsvinet efter mig! men var väl lite att överdriva, vi kände ju inte varandra så bra då...

2010-04-14 @ 19:50:08
Postat av: Ellen

hahaha, asså ditt cp!!!!!!!!!

2010-04-14 @ 19:55:34
URL: http://mswestin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0