Tattoooo

2010-04-22 @ 22:04:04

Random bild.
Imorgon har jag sovmorgon och jag ska till skolan och arbeta med marknadsföringsprojektet tillsammans med gruppen och sen har jag psykologi som förövrigt jag tycker är sjukt intressant. Helt klart det mest intressanta ämnet jag läst. Ska hinna dra till Taste Of Ink också på rasten som jag tjatat om så mycket nu men jag hoppas det blir av iaf. Hon jag skulle tatuera mig har ångrat sig så jag känner mig sjukt omotiverad att tatuera mig på det värsta stället på hela kroppen. Vi skulle nämligen tatuera oss på samma ställe. Jag är så rädd för smärtan. Men en utav mina piercingar förstår jag fortfarande inte hur jag vågade ta den för..nää..fan vad modig jag är haha. Det här ska jag klara men det ända som egentligen är oklart är vad jag ska ha för typsnitt för jag vill inte ha typ 9 rader text på revbenet i SKRIVSTIL..nä tror inte det blir så snyggt. Måste komma något som är enkelt och snyggt. Vart hittar man inspiration?
Största problemet är nog ändå att jag är så rädd för att tatuera mig i överhuvudtaget eftersom det ska sitta på kroppen hela livet och jag vill vara nöjd med det. Ska kolla priser, kolla hur lång tid efter man kan sola och träna osv..!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0