Student?

2010-04-09 @ 23:22:25


Alltså det är ett jävla snack om studentklänningar hit och dit. De flesta verkar redan ha hittat någon. Jag har ingen?:S Jag tänker inte  lägga ner hur mycket pengar som helst för att köpa en klänning jag ändå bara kommer använda en gång och då lär det bli någon som alla redan har? Tråkigt. Så vill jag inte ha det. Funderar på om man kan använda någon av mina skolavslutningsklänningar?
Här är den ena. Den har mamma sytt. Den är jättefin faktiskt. Ingen kommer ha en likadan men den är ljusblå? Den ska ju vara vit...Den är skitkort också! Dessutom så är den smutisig i linningen, måste tvättas!

Eller så fixar jag denna, igen. Det är också en klänning mamma sytt i grunden men jag har fått fixa skitmycket med den. Den är nästan för liten. När jag andas ut så knäpps dragkedjan upp, typ. Den är dock sjukt utmanande. Den täcker i princip ingenting. Bara nipples typ. Har inte testat den på ett tag så vem vet? Den är kortkort.


Nu fick jag en heeeeeeeelt annan idé. Kanske ska man fixa sin balklänning ist? Eller sy en helt ny? Det sistnämnda låter roligast. Måste bara designa en bra sen får mamma sy upp den, hoho!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0