PAIN

2010-04-16 @ 19:00:03

Okej! Nu läser vi rumänsk rennäsanspoesi i åtta timmar  och lyssnar på... deppig musik.

Näää kanske inte. Men kvällen eller inte varför hela helgen, ska spenderas i min säng. Jag hoppas ni har det bra iaf!
Jag har ingen lust eller ork att blogga nu tyvärr. Ledsen för det men jag kan inte göra någonting åt det.

Fan jag tappar kilo efter kilo. Jag som inte har slarvat med maten? Mina leggings från Vila i strl S sitter PÖSIGT på mina ben nu. Jag håller på att förlora en viktig del av kroppen också...ni förstår säkert av bilden.
Jag börjar träna nu på tisdag efter mötet har varit och jag ser fram emot det även om det tar i att göra någonting i över huvudtaget just nu. Dessutom så kan jag inte äta.

Jag ber om ursäkt till er som frågat hur jag mår som inte fått ett svar. Jag har inte suttit vid datorn! Jag uppskattar det verkligen och det är precis vad jag behöver. Tack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0