Oanvänt

2010-04-17 @ 18:16:21

Jag hittade lite gamla kläder i min garderob som jag ALDRIG har använt. Mest linnen och sånt. Orkar inte visa allt men jag kan visa lite!
Jättefint linne från HM trend. Köpt i milano
Tröja från Gant
Strandklänning från Zara
Klänning, ingen aning vart den kmr ifrån. Men från Waxholm iaf
Jättegulligt linne. Var dyrt minns jag men inte vartifrån. Mkt snyggare IRL och när man är brun till det!
Klänning från MQ, Soul.
Strandklänning från Gina för x antal år sedan. Skitsnygg grön färg men det fick jag inte med på bilden.
Sommarkjol mamma har gjort. Det var meningen att ha som utklädningskläder när jag var liten
Linne, milkshake. Fult men man får skitbra klyfta, haha!
Skitmysig tjocktröja jag hade tänkt ha på sommarn men det blev aldrig av. Från BikBok
Transparent bubbla. Vet inte vart ifrån..
Jag har ju massa mer kläder jag aldrig HUNNIT använda men det är en annan sak. Dessa har legat längst in i garderoben och tagit plats men inte används.
Det är vanliga kläder så jag förstår inte varför jag inte har använt det. Vissa grejer är fan snygga.


UPDATE: Glömde bort att jag har en hel byrålåda FULL med oanvända kläder men dom funderar jag på att ge bort till typ vänner! Om någon vill ha haha. Inte världens finaste kanske

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0