I'm back

2010-04-08 @ 21:36:59


Jag är hemma igen, eller jag kom för ett tag sen. Jag höll på att frysa ihjäl därute. Jag och Daniella gick till hennes mamma för att hon skulle äta lite, så säger hennes mamma (Corazon) "Ellen! vad smal du har blivit! Vilka smala ben!" eehh jaha tänkte jag..det har jag väl alltid varit? eller va? Så tvingade hon mig att äta, haha! Men det var jättegott som vanligt så det var inga problem med det. Blev bara så himla chockad när hon sa att jag hade blivit smal. Fick mig en tankeställare.
Sen hade vi ingenting att göra för vi ville inte gå på stan så vi stack till minnesstuden för de tre killarna som dog i bilolyckan. Ingen av oss kände någon av dem så vi tänkte "vad hemskt, ska vi stå där helt oberörda när alla står och gråter" men vi drog iaf ändå för att träffa lite folk typ. Jag höll mig väldigt bra ända tills Jonathans lillebror gick upp på scenen. Där brast det när han berättade om att han var mobbad och hur Jonathan alltid stöttade honom osv.
Imorn åker jag hem men jag lovade att träffa Filip lite innan jag åker så jag måste alltså släpa hela min resväska till VFG och gå omkring med den? ojojoj det blir inte lätt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0