Fråga

2010-04-19 @ 20:26:39

Louise om Mötehej, jag har läst din blogg i kanske en månad nu. och jag måste säga jag bara älskar den. dels är du så otroligt vacker. Jag har en lite fråga bara har du någonsin dåligt självförtroende med ditt utseende? och dels älskar jag att du uppdaterar så varje gång man går in står det något nytt! :)


Svar: Men blir jag rörd eller? Tack söta människa! Jag blev så himla glad när jag läste din kommentar! Jaa jag är dåligt självförtroende faktiskt, men jag jobbar på det.  Mina närmsta tycker det är jobbigt eller irriterande har jag märkte på vissa och min pojkvän har börjat tröttna har jag märkt för jag har svårt att ta åt mig av komplimanger, men självklart blir jag glad. Jag vill inte låta skrytsam men jag hör oftast väldigt bra saker om mitt utseende så jag blir väldigt glad men jag tar inte åt mig av killar som säger "du är snygg" eller "jag vill ha dig" när man knappt känner personen för jag hatar fåfänga människor, det är bland det värsta jag vet! Mest tar jag åt mig av tjejer för jag vet att många har svårt att ge andra komplimanger! Får jag fråga hur du lyckades hitta min blogg så tidigt? Du verkar ju inte ha en egen blogg? Min är ju ändå rätt ny. Kram på dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0