Ett av alla onödiga inlägg

2010-04-19 @ 21:35:33

Gammal bild från någon skolavslutning. Vi i min familj har alltid haft en tradition att käka mat på kabyssen på skolavslutningarna, det är så otroligt mysigt! I år blir det troligtvis den sista avslutningen på riktigt om det ens blir kabyssen vet jag inte, men det blir flak iaf. Jag vill ha sommar nu men jag vill faktiskt komma tillbaka till alla efter det. Känns, eller det kommer kännas otroligt konstigt att inte göra det. Jag har inga planer alls på vad jag ska hitta på sen heller så det känns ju greatbanana...Inte har man lyckats (heheh har inte försökt) haffa ett sommarjobb. Eller jag har försökt en gång förresten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0