Dusch

2010-04-11 @ 20:26:23

Nu har jag precis tagit mig en ordentlig dusch med nya peelingen. Skönt. Körde en hårinpackning också. Den kan jag förresten rekommendera. Björn Axén care heter den. Förpackningen är babyblå. Och så har jag målat naglarna blåa. Fan jag har suttit vid datan hela dagen känns det som. Jag körde ett snabbt träningspass också förresten men jag blev avbruten men jag får väl fortsätta nu. Sen blir det parlamentet och Wallander eller Johan Falk. vet inte vilket av de, hehe. Orkar inte vara sjuk längre heller. pok

Kommentarer
Postat av: daniella aina grace isaksson

hejsan jag är en tjej på 18 vintrar och diggar din blogg stenhårt! Grym är den, gillar hååårt att du uppdaterar mycket :) Det gör en äkta bloggare ;) jag ringer dig imon om jag har möjlighet förresten! Det jag ville säga var bara att du MÅSTE ju göra ett inlägg om hur du o nicke träffades, helt klart! allting, detaljer allt, hur du kände o så. UUUUURGULLIGT! aja du behöver inte ens acceptera detta så det syns på din blogg, jag ville bara skrva detta min fina tjorv. Krya på dig med (f) <3

2010-04-11 @ 22:07:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0