Daniella Isaksson

2010-04-12 @ 12:23:07

Underbaraste bästa Daniella.
Hon kommenterade att hon ville att jag skulle berätta om hur jag och Nicke träffades, haha! Ah jo självklart ska jag göra det för jag och Nicke har olika synvinklar och han lär väl knappast berättat för någon? Det får bli senare eller imorn, vi får se. Men du, Daniella är så himla sööt! Jag blev jätteglad av din kommentar så jag bestämde mig för att kolla på alla bilder på oss. Awesome säger jag bara. Saknar ALLT. Fan jag måste fota mkt mer när jag är med dig för annars missar jag att fånga alla ögonblick, alla minnen. Dom finns såklart i huvudet men det är så roligt att kolla på bilderna. Har säkert minst 800 bilder på oss två på datorn! Albumet heter Daniella!. Där finns alla minnen, i bild då. Tänkte bara säga att hon är en person jag vägrar förlora. Finns ungefär 3 såna i mitt liv. Skulle kunna förlora de flesta men bara inte jag förlorar dom. Du är en av dom. Vi har haft så roligt ihop så länge vi har känt varandra. Gjort bort oss, freakat loss och bara spårat. Har aldrig skrattat så mycket med någon som jag har gjort med dig och det är sjukt för så ofta träffas vi inte.
Ellen Westin <3 Daniella Isaksson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0