Baseball jacket

2010-04-14 @ 13:50:50

Jag hade verkligen planerat att köpa ett par sjuuukt snygga örhängen idag men dom fanns inte i butik. Säljs tydligen bara på internet. Så jag fick tröstshoppa en basebolljacka. Den röda, som jag skulle köpa egentligen var inte snygg IRL så det fick bli en marinblå, den blir nog snygg när man är brun. Ville ju ha den på bikbok men den tog ju slut direkt typ. Men jag hittade denna! Jag hade ju lovat ig själv att inte shoppa denna månaden och efter att jag köpte denna har jag typ 120kr kvar på kontot, hehe. Men som tur var så sa mamma att jag har fått pengar från aktierna, 1600kr! YES. Tyvärr måste jag skatta så en tredjedel försvinner typ...........suck.
UPD. Såhär ser hela jackan ut.

Kommentarer
Postat av: Mathilda Åklundh

Hej!

måste bara fråga va du hittat denna grymt snygga basseball jackan!



MVH

Mathilda



ps. Grymt bra blogg!

2010-04-14 @ 17:37:31
Postat av: Ellen Westin

Kan du inte visa hela jackan på dig?=)=)===)=)=)=)=)

2010-04-14 @ 18:20:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0