Banta?

2010-04-19 @ 16:36:36

Okej nu måste jag klargöra en del. Igår vid matbordet blev jag anklagad av min syster och pappa för att banta. Jag skulle aldrig banta kan jag bara säga. Däremot avstår jag gärna från godis, chips och annat onyttigt och bakelser och kakor har jag aldrig tyckt om. Jag har alltid blivit kallad för "matvraket" av de som känner till min aptit. Åt alltid mer än alla andra då jag tränade som mest för jag var alltid hungrig. Tog alltid minst 3 portioner och det är inte små portioner vi pratar om. Så fort jag skulle hämta mer mat på cuper etc så började alla skratta efter 3e gången, haha. Förståeligt! Folk kunde på skämt komma fram till mig och säga "tja matvraket" eller liknande fast jag inte kände dom. Mest föräldrar. Nu har jag inte tränat på en månad minst(?) och min aptit har sjunkit en del och det är väl förståeligt fast jag äter inte ens lite så jag förstår inte vad grejen är. Banta är jag totalt emot! Dessutom så kommer jag få tillbaka aptiten nu när träningarna sätter igång! Bra nu fick jag säga det jag ville!

Nä nu ska jag dra och tugga some foood! Är sjukt hungrig!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0