Affärskvinnan

2010-04-28 @ 12:51:15

Jag måste berömma mig själv lite hur fruktansvärt bra affärskvinna jag är. aaarå.
Det var nämligen så att jag hade en skinnjacka och sen köpte jag en ny skinnjacka som var mycket snyggare (den jag har nu) Så jag kände att jag inte behövde min gamla längre. Den gamla köpte jag på Vero Moda och den kostade 800kr egentligen men jag köpte den på rean senare för 500kr ist. Jag la ut en annons på blocket och en tjej hittade den väldigt snabbt och ville köpa den av mig! Hon sa att hon hade en likadan fast en "spyfärgad" skulle jag säga...beige fast typ lite gul (äcklig färg) men iaf...så sa hon att hon älskade den så pass mycket att hon ville ha en svart också. Hon hade köpt sin för normalpriset 800kr så hon tyckte att 500kr var ett riktigt bra pris (sa hon) För jag hade använt den kanske 2 gånger eller nåt sånt. Knappt använd iaf. Hon blev så glad när jag hade skickat jackan så hon även skickade med denna tunika till mig, haha! Jätte gullig tjej verkligen. Jag förlorade iiiiiingenting på detta och dessutom så fick jag en tunika av henne! aawww

Kommentarer
Postat av: sofia

tröjan smälter verkligen in i täcket xd

2010-04-29 @ 18:28:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0