25 April

2010-04-25 @ 20:21:46

Inget plugg denna dagen heller men jag orkade så fan heller plugga så då ska man inte göra det för inget går in ändå (för mig iaf) Men det blev en finfin bh som jag förövrigt fick rabatt på eftersom jag hade "20% på valfria underkläder" i plånkan (höhö) skönt somfan för jag hade planerat att köpa dem! Fick både bhn och stringen för 120 jävla späääännnnn! Har precis käkat världens godaste marinerade fläskfilé med klyftpotatis och jag ska slänga mig i soffan och kolla på parlamentet nu och sen får vi se om en viss person kan hålla sitt löfte, annars blir det väl ännu mer tv och sen sova! Aja peeeeeace! Kanske slänger in nåt inlägg i nån paus! Hörs sen iaf!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0