2 April

2010-04-02 @ 09:00:26


Fyfan vilken jävla natt. Jag la mig väldigt tidigt för när jag packade kände jag att jag inte kunde hålla balansen längre så jag gick och la mig. Kunde verklign inte sova på flera timmar. Mamma kom in med en vattenflaska och kalla lindor som jag skulle ha i pannan och på fotlederna. Då skulle febern gå ut snabbare sa hon. Drömde äckel feberdrömmar, haha! Men febern gick typ ut tidigt imorse för jag vaknade i tre omgångar och var helt blöt av svett, snuuuuuuuusk.
Jag är fortfarande svag och jätteont i bihålorna samt huvudet och jag känner mig helt yr. Snart ska vi åka till mormor i Västervik, småland. Så jag kommer inte att kunna uppatera i helgen. Troligtvis när jag kommit till Växjö, när nu det blir. Pussss på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0