19 April

2010-04-19 @ 15:10:23

Jag orkar inte ens skriva känner jag. Vet inte heller vad jag ska skriva om för jag är skittrött. Undrar om det är skolan, aah! Idag har jag iaf uppstartsmöte i ishallen och därefter börjar fyssässen! Ska köra hårt och jag är taggad till tusen! Tänker inte känna mig pösfet i sommar på stranden. Förövrigt äckligaste uttrycket, jag vet! Vill fan vara brun innan jag kommer till stranden också? och ha en skön tag på revbenet. Har dock inte helt bestämt mig för vad jag ska ha för jag måste få skiten översatt! Dessutom så är jag så nojjig eftersom den ska sitta på mig hela lovet och då vill jag inte ha något jag tröttnar på direkt. För någon gång kommer jag att tröttna på den. Kommer ju inte som tant vilja ha en skrynklig tatuering på revbenet, njaa. Jag tjatar och tjatar på mig själv men det blir aaaaaldrg av. Denna eller nästa ska jag fan ta tag i detta (FÖRFAAAN ELLEN!!!) Dessutom så måste jag designa min studentklänning eftersom min snälla och bästaste mami ska hjälpa mig att sy eller så ska hon sy den helt, I don't knooow. Vet dock inte alls hur jag vill ha den hellerrrr paniiiiiiiiiiiiiiiiik? ja. Hon har ju annat för sig om man säger så, därför måste vi sätta igång rätt snart. Måste inhämta rätt mycket inspiration nu! Juste jag skulle byta min baseballjacka till en S för M känns så stor men det ska den ju iof vara? Det fanns bara XXL kvar nu. Skönt att jag fick tag i en iaf..fjuuw

Kommentarer
Postat av: tove

hade du inte börjat banta hade xxl jackan passat dig perfekt!

2010-04-19 @ 16:18:29
Postat av: Ellen

hahahah FU!

2010-04-19 @ 16:34:22
URL: http://mswestin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0