10 April

2010-04-10 @ 13:56:09

Kom precis hem från Coop Forum. Vi har handlat lite mat för vi ska tydligen ha gäster ikväll! Inga jag känner men...Undrar lite vad jag ska göra nu..Hjälpa mamma lite kanske för hon får laga allt själv som vanligt, stackarn! Vill sy en ny, lite mindre halsduk! BRA IDÉ ELLEN!
Måste berömma mig själv lite mer för att jag inte har köpt något eller ätit något onyttigt på 10 dagar! :) Ikväll blir det nämligen oxfilé och bearnaisesås (onyttigt...) ajdå. Men bearnaisesåsen blir det ända onyttiga och så farligt är det ju inte, bättre det än chips. Jag tänkte precis på hur bra det är att mamma aldrig köper läsk! Har alltid varit så grinig för det men fy så onyttigt det är. Fett bra att jag slipper det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0