WISHLIST

2014-05-22 @ 13:46:00

Även detta ska inhandlas efter löning. gillar denna modellen mer på solglasögonen än dom jag bloggade om igår. Jag har hittat en grym copycat till acnejeansen fast på weekday för grymt pris. typ exakt samma tvätt (ja, jag jämförde dem bredvid varandra) och material. så jävla grymt. modellen heter saturday och färgen heter safe grey. Så nu slipper jag köpa acnejeansen denna måndaden. blev hooked när jag provade dessa shortsen på acne igår. ni vet när man blir blind och bara måste ha, oavsett pris. bästa sommarshortsen! ska köpa en ljusslinga till balkongen! denna vita från granit är så himla fin. ni som följer mig på insta (mswestin) har sett att jag gjort en soffa på balkongen. vi kan ju ha den ocharmigaste balkongen. man vill typ inte ens följa med polarna ut när dom ska röka. men nu blev den lite mysigare iaf! för er som kanske blir sugna på att göra något liknande så tog jag tre stycken lastpallar och la på varandra och skruvade ihop dom. sedan klädde jag in dom i tyg och hittade en gammal madrass och klädde in även den med tyg och lite kuddar! lite växter och ljus på det! myspys. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0