THE BAG

2014-05-05 @ 17:45:00


Här är min nya väska. Månadens investering. Jag fick rekordbra lön denna månaden så jag unnade mig denna. Jag har köpt min begagnad på ebay för två tredjedelar av ordinarie priset ungefär (edit: ca halva priset). Hade aldrig köpt den till fullpris!! Den är använd ca ett halvår enligt säljaren men den ser helt oanvänd ut. Det är på insidan man kan se att den är använd. Jag räknar med att den är 100% äkta men man kan aldrig veta helt säkert när man inte köper direkt från återförsäljare. Hon hade ett "bevis" på att hon köpt den på neimanmarcus och allt verkade stämma. Har även efterforskat lite och jag kan inte tänka mig annat än att den är orginal. Dessutom så säljer man inte en kopia för det priset. Men jag är isf lyckligt ovetande och jättenöjd. Denna månaden blir det dock inget sparande och leva billigt!!! 

Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie

Så snygg!

Svar: Tack så mkt! :)
mswestin

2014-05-05 @ 18:56:11
URL: http://wonderous.blogg.se
Postat av: julia

wow ellen!!!!

2014-05-05 @ 22:09:13
URL: http://dyirap.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0