NEW IN

2014-03-18 @ 14:12:00

som ni ser hittade jag tre plagg från hm's vårkollektion (på nedersta bilden) jag hade planerat att köpa helt andra grejer men jag blev besviken på det andra så jag hittade detta ist. jag blev så glad när jag insåg att dessa svarta var shorts och inte en kjol som jag trodde det var. dom är såååå himla fina på. den stickade tröjan är bara ett måste i alla årstider. älskar passformen. och klänningen med toffsarna är också himla fin. det blev även 6 par skor denna månaden. haha. nya vårjackan i linne är ju bara för underbar. vårens material. nästan allt är från hm förutom bootsen som är från tiger of sweden, jeansen från vero moda, jacka och halsband zara och ballerina från din sko. jag måste sluta göra kollage och fota ist..men min kamera suuuger.

Kommentarer
Postat av: Olivia

Hej! Skulle du kunna tipsa om snygga, tuffa, enkla skinnjackor för Max 3000?
Och gärna sneakers i alla dess former samt lösa "kostym" byxor i olika prisklasser, svarta :) kram

2014-03-18 @ 18:15:50
Postat av: LISSIS

savner dine outfits!

2014-03-18 @ 19:25:46
URL: http://lissis.no
Postat av: jessica

vart kommer halsbanden ifrån?

Svar: Zara:)
mswestin

2014-03-20 @ 16:50:54
Postat av: julia

åh shortsen! kan du säga hur dom är i storleken? osäker på om jag ska ha 34 eller 36.. :)

Svar: Är dom inte helt slutsålda?:o jag har 36 i dessa. Kan ha 34 också men 36 satt snyggare på mig iaf:)
mswestin

2014-03-20 @ 18:47:34
Postat av: Emma

Hej jag undrar hur snake-print skorna är i storleken, pendlar nämligen mellan 39-40 så tänkte ifall de är stora/små i storleken ungefär. Tack:)

Svar: Hej! Jag har inte fått hem dom än. Dom kommer i mitten på april. Jag pendlar själv mellan två storlekar så det ska bli spännande;) ska försöka komma ihåg att svara då annars kan du väl återkomma isf:)
mswestin

2014-03-25 @ 09:04:01
Postat av: Emelie

Har du töjt dina öron där uppe, tänkte på ringarna du har i örat? :)

Svar: vad menar du med det? :P vadå töjt?
mswestin

2014-03-28 @ 15:47:46
Postat av: celine

gillar verkligen dina inspocollage, du har riktigt snygg stil! varifrån kmr de svarta snörade klackarna? :)

Svar: Tack! :) från hm
mswestin

2014-04-13 @ 09:11:01
URL: http://glossfashion.com/fashionbyceline

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0