GIVE ME THAT

2014-01-07 @ 23:05:39

 
såhär ser mina cravings ut på inrednings samt mode/skönhetsfronten just nu. väldigt mycket mässing och väldigt dyrt..får ta en sak i taget! vi håller på att göra om lite hemma. vi har precis köpt en ny tvbänk som vi är väldigt nöjda med. ska ta lite bilder när vi är färdiga!
 
väska från stella mccartney står högt upp..sedan har jag inte släppt velocite..har snackat med en som ev kan sälja en till mig men jag får se...vill även ha en svart boomerang då jag sålt min beigea. uggs har jag nu beställt samt dior highlighter. just nu är det inte mkt kläder som suktar utan mer inredning!
 
ni måste btw lyssna på denna låten. går på repeat här.

Kommentarer
Postat av: My

Vart hittade du den guldiga ananasen? (A)

Svar: pub i shlm! denna tog jag bara från google!
mswestin

2014-01-08 @ 00:07:07
URL: http://myyfransson.blogg.se
Postat av: Kristin

börja blogga igen!!

Svar: åh vad glad jag blir!:)
mswestin

2014-01-08 @ 11:24:14
Postat av: Sofia

Så snygga saker! Vart beställde du highlightern?! :)

Svar: kul att du gillade det! http://www.feelunique.com/p/DIORSKIN-NUDE-SHIMMER-Instant-Illuminating-Powder-10g
mswestin

2014-01-08 @ 19:35:27
Postat av: sandra

finns massvis av boomerang jackor på blocket, bara ett miljövänligt och billigare tips för den som är sugen :)

Svar: jag vet..kikar där varje dag men svart i strl s verkar vara knepig att få tag i :(
mswestin

2014-01-09 @ 22:46:10
Postat av: sandra

Såg nu att du svarade på min kommentar! Vet ej om du hittat jackan hittils, med min syster vill sälja faktiskt sin boomerang nu, trodde den var i strl M men kikade nu för att vara säker och den var i storlek S! Och den är svart :) Hon har haft den i några vintrar men använt den väldigt sparsamt! Är du intresserad så mejla :)

2014-01-13 @ 21:20:24
Postat av: Sanna Preifelt

Mums, I love it!

2014-02-23 @ 13:47:07
URL: http://sannasrum.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0