YESTERDAYS

2013-10-10 @ 11:45:00

 
 
 
 
 
klackar/zara. byxor/hm. topp/weekday. skinnjacka/zara.
 
jag ber om ursäkt för utebliven updatering igår. jag glömde posta inlägget innan jobbet och sedan sov jag hos mina päron så jag hade inte datorn. jag jobbade i sollentuna igår. väldigt trevligt och gulliga kollegor där borta. idag är jag ledig och ska njuta och ta det lugnt. jag sov med hugo inatt (min familjs hund) och han snarkar som en gubbe. han e ju mops. så jag kunde inte sova någonting inatt. men jag mötte upp en tjej i stan i morse och köpte en kappa av henne som ni får se senare. 

Kommentarer
Postat av: Catja

Älskar looken!

Xx

Svar: tack! :)
mswestin

2013-10-14 @ 18:38:04
URL: http://catjas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0