ON MY MIND

2013-10-26 @ 15:58:00

idag har jag inte gjort ett skit. typ diskat och sytt lite på henkes present. otroligt seg dag som började riktigt dåligt. jag och carro skulle egentligen befunnit oss i linköping nu och träffat en nära vän men hon var olyckligt nog med om en olycka inatt så vi kunde inte åka. jag har iallafall internetshoppat lite som plåster på såret. jag ville först ha den långa rue mohairtröjan från acne men efter att ha prövat den typ 3 ggr och det inte kändes hundra så blir det ingen sån. den kostar ändå 1800kr. istället beställde jag denna på bilden från weekday för 500kr. beställde large. har dock bara provat en medium så jag tror det ska funka ändå. bra budgettips. moonboots har jag velat ha de senaste två vintrarna så nu tog jag ur tummen när jag fick lite fetare lön. skjortan blir nog najs att ha under tjockare tröjor som ellen claesson bär upp det, otroligt snyggt. ett par loafers har varit på listan ett tag. beställde hem de från zara jag bloggade om för ett tag sen men dom satt inte fint på mig. dessa däremot är sjukt fina. har inte bestämt mig för vad jag tycker om att dom är lackade dock. vill helst ha skinn. wayfarer har jag fått upp ögonen för...nu. aldrig gillat det tidigare.
 
vad långt det blev. anfådd. juste btw, jag har klippt av allt mitt slitna hår. ser förjävlig ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0