ACNE STUDIOS

2013-10-29 @ 21:21:00

acne studios 1395sek
 
här är ett av mina senaste tillskott i garderoben. från acne. har även inhandlat en asmysig rosa jacka från hm. nu är det fanimej köpstopp innan jag går i konkurs! ska börja spara en del varje månad igen! min uppdatering suger just nu för att min kamera bråkar med mig..bilderna blir usla och trots att jag lyckats få bakgrunden perfekt vit i kameran så ser det ut såhär eller så blir den grön i datorn. ingen aning om vad det beror på. jag ska iaf försöka få tag på en ny kamera. en ruskigt bra! jag ska köra gärnet så fort detta är fixat!

Kommentarer
Postat av: Lissis

OMG LOVE IT !!

2013-10-29 @ 22:31:41
URL: http://lissis.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0