UNDERWEAR

2013-11-07 @ 10:45:00

 
 två nya bhar från monki. kunde inte välja färg..
 
jag har skrivit en del om att jag väntar på min kamera (som skulle kommit i veckan) jag skäms somfan för att säga det men jag har blivit lurad. vill inte gå in på det så mycket för jag upptäckte det igår men jag har förlorat över 10 000kr. jag ville bara säga det så att ni förstår. jag kommer nog vara frånvarande här ett tag då jag just nu känner mig väldigt besviken på mig själv och nere...det är trots allt bara pengar men jag har inget överflöd av pengar om man säger så, så det är lite jobbigt just nu.
men så ni vet<3

Kommentarer
Postat av: sanne

Synd att människor inte har någon moral.. Min kompis råkade ut för en liknande händelse, hon polisanmälde de hela osv. Men iaf på något sätt lyckades min kompis få tag i hens föräldrar och då fick hon tillbaks sina pengar. Försök spåra personen? Kontakta hens släkt/familj. Hoppas de löser sig. KRAM

2013-11-07 @ 16:56:31
Postat av: Anonym

nej fy va tråkigt!! polisanmäl, försök spåra ipnummer och sånt.

2013-11-07 @ 17:23:12
Postat av: Anna

Usch, stackare. Som du säger, det är bara pengar, men förstår att det är jobbigt. Anmäl och hoppas att det löser sig. Håller tummarna!

2013-11-07 @ 23:21:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0