MY CHRISTMAS WISHLIST

2013-12-17 @ 21:45:00

smyckeshand, hay. klocka, michael kors mk5055. hudvård, dermalogica. brösttejp, freebra.
 
såhär ser min önskelista ut. inte så mycket men ganska dyra saker. jag har blivit besatt av dermalogicas hudvård. jag har endast deras active toner och den har tagit bort ALLA mina finnar som jag jämt har typ vid hakan och så...jag får alltid mycket sämre hy på vintern (vemharintedet?) men nu har jag tamefan bättre hy än någonsin! dock är det väldigt dyrt! hoppas att tomten är snäll i år! jag har dock problem med vad jag ska köpa till bror, pappa och pojkvän!? help?
 

Kommentarer
Postat av: Inrednings lisa

Jag har skrivit ett blogginlägg om en michael kors klocka som du bara måste se! Eller sök på michael kors world hunger watch, en klocka jag tror du kommer älska!

Svar: Den va otroligt häftig! Tack för tipset! Men jag vill nog ha någon mer neutral och klassisk! Det blåa skulle jag tröttna på efter ett tag. Men den va verkligen sååå snygg!
mswestin

2013-12-18 @ 09:47:32
URL: http://husinventera.se
Postat av: Inrednings lisa

vet inte om min första kommentar gick fram. Men vill bara passa på att rekommendera michael kors world hunger watch. En klocka som sticker ut! :)

2013-12-18 @ 09:49:09
URL: http://husinventera.se
Postat av: Lisa S

Jag ska till dubai i nästa vecka och köpa den gröna eller den blå. Jag har den rosefärgade (limited edition) sedan innan annars hade jag valt en mer klassisk.

2013-12-20 @ 14:31:18
URL: http://husinventera.se
Postat av: Anonym

Lisa vem bryr sig om du har den och om den ens är limited edition?

2013-12-23 @ 22:32:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0