HM MED ANGELICA

2013-12-02 @ 17:36:00

 
jag vann angelicas tävling, att ha henne som personal shopper samt 2000kr på hm. det har jag glömt berätta för er. det var verkligen svinkul och gud vilken härlig tjej hon är. vi pratade även om att ta en kaffe nån dag, skulle bli kul om det blev av!
 
Ja, ni kanske har läst på hennes blogg vad jag köpte så det behöver jag kanske inte nämna men jag är jättenöjd verkligen. tack angelica och tack hm!!
 
och till er som undrar om jag slutat blogga...nästan, men inte än..
 

Kommentarer
Postat av: Rachel Harbron

Amazing! that must've been fun! :)

Svar: it was really fun!! :D
mswestin

2013-12-02 @ 18:35:45
Postat av: Fashion by idag

fy vad roligt!
angelica är en sådan underbar person, önskar så att jag hade henne som en nära vän!

2013-12-06 @ 13:35:17
URL: http://glossfashion.com/fashionbyidag

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0