GRATTIS BABES

2011-03-14 @ 11:50:00


Först och främst vill jag säga grattis till mina fina flickor som vann kvalet igår och därmed stannar kvar i riksserien i år igen. Ni är så duktiga!
"du har rätt ellen, mot mig har du inte en chans, jag skulle vinna mot dig även om jag inte fanns. även om du inte vågar träffa mig, så värderar jag min vänskap som jag har med dig. du är en riktigt skön tjej med en sylvass stil, hade vi race:at i bilar hade jag lätt bytt fil. när man ser dig på krogen blir man alltid glad, som en färgklick i tillvaron, då mår man bra. en mystisk kvinna med hemligheter få, trots de får du mig att försöka spå. för jag kan inte komma underfund med dig än, jag försöker inte ragga, eftersom du är min vän. hoppas bara du vågar träffa mig snart, jag är öppen för förslag om när hur och vart. im the ace of spades, your the queen of hearts, och ja jag äter upp dig på mariokart" Fick denna texten som skrevs ihop på 5 min på facebookchatten igår, gulledig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0