insidious

2011-07-17 @ 16:25:17

Tja! nyligen hemkommen då! Det blir återigen jobbigt att komma igång med bloggen efter en vecka utan och när jag dessutom inte har något material alls. Har varit så himla trött där borta så det inte finns..en teori är luftombytet men skitsamma vad det är. Jag lyckades somna med henkes underläpp i min mun, haha! På rikigt alltså. Aja. Igår natt kollade vi på insidious som kan vara den bästa skräckfilmen jag sett (har inte sett så många) men den fick 7.0 på imdb så det är bra betyg. Den var sjukligt läskig. Vi var så jävla rädda när vi hade sett den så vi kunde inte sova själva i vår lilla stuga utan var tvungna att gå upp till huset. Men se den!
Älskar mina nya kängor förövrigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0