Experience is the best teacher

2011-01-10 @ 22:01:00

Hello bitches!
Nu helt plötsligt fick jag en tanke om hur jävla klantig jag är. Fast jag måste nästan också lägga till att Daniella (min bästavän) är klantigare, mohaha!
Till exempel på gymet idag när jag skulle duscha..eller rättare sagt när jag skulle torka mig. På gym&sim har man ett litet duschbås som man står i, och jag skulle torka mig TORR var tanken, och såklart kommer jag åt armbågen på den där jävla knappen som sätter igång duschen och där står jag och duschar med handduken. Fyfan vad sur jag blev, fast jag skrattade högt eftersom jag var så sjukt dålig (pinsamt) sen gick jag ut med handduken runt kroppen helt dyngsur och folk kollade på mig som att jag var en inavel eller något, haha. Klantiga saker gör jag dagligen!
Gör ni ofta klantiga saker?

Kommentarer
Postat av: D

HAHAHAHA, orka att jag skrattade högt för mig själv när jag läste det, klockrent! Nu måste jag dock säga att vi är på samma nivå efter det här hahah...

2011-01-10 @ 22:28:50
Postat av: Anonym

när jag var på gymmet sist så gick jag på toa och jag satt och kissa, helt plötsligt kommer en tjej in och jag skäms ihjäl. Jag hade verkligen dubbel kollat att det var låst fattar ingenting, sen när jag ska hem så glömmer jag min vatten flaska och samma tjej springer efter mig och frågar om det var min flaska, hon passar på o be om ursäkt o jag skäms ihjäl.

2011-01-10 @ 23:16:45
Postat av: Anonym

hHha ja glömmer aldrig när ja var liten och gick i trean kanske, så var ja tvungen att göra no. 2 i skolan. Och ja tog god tid på mig, så märker ja när ja ska "låsa upp dörren" att jag istället låste den, tur för mig att det var under lektionstid så att ingen trampade in under tiden ja satt där ;D

2011-01-11 @ 00:01:55
Postat av: Ellen

hahaha nej daniella du kommer alltid vara en nivå över, hhaah.



hahahah fan vilka underara klantar jag har till läsare då, mihihi :D Tur att det finns fler!

2011-01-11 @ 09:59:11
URL: http://mswestin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0