Höstens bästa köp!

2011-01-02 @ 17:52:52

Dessa höstboots köpte jag i slutet av sommaren eftersom dom var snarlika acnes pistols. Och acnes var jag ju sen året innan kär i, men 3000kr var inget soft pris. Dessa gick loss för 1100 eller något, på scorett. Jag älskade dom vid första ögonkastet och jag älskar dom fortfarande. Jag har nästan bott i dom. Använt dom nästan varje dag och dom är hur sköna som helst. Klart höstens bästa köp (förutom att det slutade med att alla hade såna...)
Kommer även att använda dom i vår.

Haha, snacka om att det märktes att det var många som hade som nyårslöfte att börja träna. Fick knappt plats i salen. Den stora salen, ni som tränar på vallentuna gym&sim vet att den är riktigt stor. Men det var lite roligt. Var typ dubbelt så många som det brukar. Dom har gjort om passet och det var riktigt jobbigt faktiskt. Älskar att slita och ta i. Varför ska man träna om man inte tar i? Jag körde tillochmed på maskiner efter även fast jag var helt slut. Tror det är inför thailand. Får ångest om jag ska se ut såhär. Har inte tränat på 2 veckor...Ni kanske kan tänka er hur det känns när man sen man var 10 år gammal har tränat 6ggr i veckan och sen inte har tränat på 2 veckor..jo man får lite ångest! Nu känner jag även att jag behöver förklara mig lite för jag låter lite sjuk. Jag har absolut ingen sjukdom. Jag tycker inte att jag är tjock..bara lite..på magen. Och DET ska bort. Jag vill se vältränad ut. Inte pösfet. That's it.
Nej fy vad äckligt mycket jag skriver..ofta ni ens orkar läsa..Nu inväntar jag iaf maten. Det blir oxfiléeeeeee. NIICEEEEEE.

Kommentarer
Postat av: Dafina

Kan into du visa hur du gjorde din ear cuff?!:)

2011-01-02 @ 19:21:46
URL: http://daffo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0