NEW

2011-04-18 @ 17:21:02

Nu kom jag precis hem. Hittade min färgbomb men jag hoppas det blev rätt färg. Anar att den kan vara för mörk. Men den andra var alldeles för röd, rihanna röd typ. Mamma var i stan på möte och jag tvingade henne svänga förbi punkt shop för att köpa 70 nitar till mig. Ska fixa en sak, hoppas dom räcker. Och hoppas det blir bra. Ni får se later.
Färgbomben kostade 205kr och räcker 10-15 behandlingar om någon undrar.
Vi svängde förbi farmor och farfar en stund och la oss i solen. Jag somnde och vaknade upp helt svettig. Så jävla vidrigt. Ska snart iväg till gymet fast fan vad jag inte pallar det, är helt död i benen som vi cyklat omkring idag. Nää jag kanske bangar! HEJ

Kommentarer
Postat av: Anna

Var köpte du färgbomben?



Älskar din blogg och du är helt underbart fin och har en grym stil.

2011-04-18 @ 22:46:17
Postat av: Ellen

på walléns i täbban. men den finns nog hos utvalda hårsalonger :) tack så mkt söta du=)

2011-04-19 @ 08:48:44
URL: http://mswestin.blogg.se/
Postat av: Anonym

vart ifrån kommer nitarna? :)

2011-04-19 @ 21:51:58
Postat av: Jeanette

vet du något ställe man kan köpa nitar på internet??:)

2011-05-02 @ 16:00:30
URL: http://jeanettelandberg.blogg.se/
Postat av: issa

Här står det ju vart nitarna är köpta :) punkt shop? Men det skulle fortfarande vara grymt om du ville avslöja vart du köpte tyget till USA-shortsen som du gjorde. Jag letar som en galning efter liknande tyg

2012-02-02 @ 23:12:38
URL: http://stuumpan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0