Jack-tips!

2010-09-24 @ 16:38:37

Min lillasyster kom hem med denna underbara jackan för några dagar sedan. Jag är fan kär i den. Skitsnygg. Hon har lovat mig att jag ska få låna den, ehehhe!

Ni som verkligen ville att jag skulle ha en frågestund kan väl ställa era frågor när jag väl har en frågestund? Det är såklart okej att vara anonym och ni får fråga vad ni vill - jag svarar på allt jag tycker är lämpligt. Blir det för intimt och privat så avstår jag kanske.

IDAG VAR DET LÖNING OCH JAG HOPPAR I TAKET. HAR ALDRIG FÅTT SÅ MYCKET PENGAR SAMMA MÅNAD. Fick sluta tidigare idag. Nästan en timme. Väbehövligt. Ikväll ska jag bara ta det lugnt och ladda inför seriestarten imorgon mot leksand!



Kommentarer
Postat av: anna

varifrån är jackan?

2010-09-26 @ 01:58:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0