Haircolour

2010-10-16 @ 18:29:57


hur fixar du din hårfärg som är jättefin btw? använder du toning (om ja, vilken?) eller hårfärg? :)

Svar: Tack! Jag tonade håret innan med loreal casting eller nåt sånt tror jag. Färgen var 500 och hette "ljusbrun" (men den är väldigt mörk. Se första bilden. Men där var det inte ens nyfärgat). Men det var så längesen jag gjorde det sist så nu har jag min naturliga hårfärg. (sista bilden). Det är ganska mycket skillnad även om man inte ser det på bilderna, men jag tog två bilder jag inte rört. Brukar annars skugga bilder och sådär men dessa är "orginal"

Kommentarer
Postat av: eantonia

va söt du är!! :)

2010-10-16 @ 22:07:15
URL: http://eantonia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0