Träning

2010-05-26 @ 16:09:14

Förövrigt sjukt längesen jag hörde denna låten!

Idag har jag träning kl 19-20.30! Min första träning på 10 dagar, om kanske inte mer? Har varit tokigt onyttig under dessa dagar på helgerna. Det har ju satt sig på magen som vanligt som det alltid gör. Ska bli skönt att komma igång med träningen igen för jag vill vara vältränad. Får bara höra att jag har blivit så smal, nickes farmor sa det bara för några dagar sen och hon trodde jag bantade men det kan jag tala om att det gör jag verkligen inte! Jag vill inte vara så smal som jag är nu, utan vältränad. Typ större lår och rumpa men smalare mage/runt midjan. Skulle vara great!

Kommentarer
Postat av: Anonym

vart har du köpt dina solbrillor :) grym blogg

2010-05-26 @ 22:40:25
Postat av: Ellen

Hej! Dom har jag köpt på Gina tricot och dom kostar 59kr;) Tack så mycket!

2010-05-27 @ 14:24:23
URL: http://mswestin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0