SOMMARJOBB

2010-05-24 @ 11:11:55

Nu har jag precis varit och lämnat Nicke vid busshållplatsen och jag sitter och försöker få in nåt i skallen av matte C, det blir solklar fail imorn men jag bryr mig inte. Jag har fått g, vg, g på proven så hon kan väl fan inte sätta ig? då är hon skunkfitta.
Det ringde en man till mig idag och berättade att jag har fått sommarjobb i en månad! På Danderyds sjukhus på administrationsavdelningen första perioden. Någon mer som ska jobba där!? Har bara sökt ett sommarjobb och jag fick det, haha jävla röta. Det blir iaf 10 K!

Idag kommer färskingen danne D till miiiiiiiiiig! Ska möta upp henne i stan. Hon ska gå på min skiva imorn nämligen och det kommer bli gaaaaaaalet nice!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0