Fjärde dagen

2010-03-15 @ 17:25:45


Sammanfattar gårdagen snabbt. Först kinesiska muren men det snöade ju sönder (trots att det va plusgrader?????????) och var värsta kaoset så ingen pallade gå upp, tyvärr! skitsynd. Sen åkte vi till prutmarknad och jag köpte upp en tredjedel av pengarna. Dom bara försvinner. På kvällen drog vi till en stippklubb sen drog vi vidare till en annan, sjukt roligt var det verkligen. Kom hem halv 5 och sova en timme sen upp för studiebesök på segaste dalai lama templet, sen besökte vi vår lärare chengyu och sen prutmarknad och jag gjorde av med ännu mer så jag var tvungen att be mamma lägga in mer. Imorn är det marknad igen........

Kommentarer
Postat av: Daniellum

hahahhah sämst eller? ofta gjort av med såå mkt pengar :O men fan va kul du verkar haaa!! MISS U <3

2010-03-15 @ 19:17:06
Postat av: Alexandra

Avundsjuk jag blir.. Vill också utomlands och shoppa!

2010-03-15 @ 21:43:33
URL: http://allewawa.blogg.se/
Postat av: Ellen

Daniellum: Hahahah jo jag vet men seriöst det gåååååååår inte att sluta när man väl har börjat, helt sjukt. Jag har sjukt kul! haha det är så jävla fett ställe och om man vill ha drag på krogen så är det fan HIT man ska. omg. Inte för att krogen är riktigt min grej men fyfan vad kul det är. Babygirl det finna inga nagellack här (eller jag har inte hittat några) men vill du att jag ska köpa converse till dig el nåt ist? :D Vilken färg isf? Saknar dig med fina barn<3

Alexandra: Ja det är heeeeeeeeeeelt okej:)

2010-03-16 @ 13:38:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0