Natti

2010-02-19 @ 23:12:50


Nu är jag färdig framför TVn. Hahaha solsidan säger jag bara, mhhh love it! Men nu ska jag faktiskt sova för jag är jätte trött sådetså.
Förövrigt så skulle jag kolla igenom arbetet vi ska göra i Religionen och jag börjar ju tycka att Kjell spårar ur i frågorna lite...bara lite. Exempel på de 2 första frågorna:
A1 Skriv en dialog mellan en muslin och en icke-sekulariserad muslim i ett sekularierat västerlänskt land. De pratar om sin tro på Gud och andra tankar de har kring religion.
A2 Du har fått i uppdrag att presentera Koranen på en stor bokmässa i Sverige. Skriv en text som skall kunna delas ut till alla som besöker din monter på mässan, och redovisa också hur du tänkt aggera i en liten utställning kring Koranen!
Ähh men ursäkta? Vad är det här för frågor? Kjell är verkligen den roligaste och mysigaste läraren på skolan men nu får du lugna dig lite..Sådär fortsätter ALLA frågor..lika spårade
GODNATT! XOXO

Kommentarer
Postat av: Anonym

tjena! Jag måste berömma dig för din blogg,fin och bra:D Det är inte så lik min blogg,men jag gillar din alf!:) Min blogg har en snygg design och roliga inlägg,men jaja.. Bra blogg har du i alf :D



kram på dig!

/ http://housebunny.blogg.se

2010-02-20 @ 11:43:18
Postat av: LINNEA

vem är kjell :o

2010-02-21 @ 01:42:31
URL: http://beautyisafeeling.blogg.se/
Postat av: Ellen

Kjell rådholm, världens bästa! ahah

2010-02-21 @ 10:52:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0