jag ljöööög

2010-02-06 @ 10:17:29

Hahaha ni vet igår...jag ljög då! Jag var inte alls på fest utan jag satt på en buss från klockan 3 till klockan halv 10 typ påväg till växjö för att överraska min pojkvän på födelsedagen, kul var det!
När jag kom fram hämtade hans mamma och pappa mig på stationen och vi åkte till willys för att köpa lite shit. Sen duschade jag snabbt och fixade i ordning mig och käkade medans han satt på en restaurang med sin pappa och syster.
Sådär ungefär
Jag var tvungen att gömma alla mina grejer i hans systers rum så att han inte skulle märka någonting. Sen var det bara att vänta tills han kom hem! aja nu orkar jag inte skriva mer men det var roligt iaf!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0