Bikinin

2010-02-18 @ 12:51:17


Jag måste ha min bikini när jag åker till Kina eftersom vi har inomhuspool på hotellet, men VART FAN är den?!?!? Den är bortaaaa, min älskade svarta. Helt vanlig men jag gillar den. Måste leta nu ist för att plugga!
Jätteäcklig bild, JAG VET! haha. Men jag hittade ingen bild som man såg hela på fast det gjorde man knappt på denna heller men aja. Den är från i somras då jag var på Zakynthos med Nicklas. Då vägde jag minst 5 kg mer än vad jag gör nu, det syns ju iof.
Hittade en till, bakifrån. Men jag hittar inga bra som är framifrån, bara en jätteporrig som jag inte vill lägga upp:P Den finns på facebook bland zakynthos-bilderna för er som är vän med mig.

Kommentarer
Postat av: Leia ♥

När åker du dit?

2010-02-18 @ 13:41:41
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0