Hem ljuva hem

2010-08-22 @ 19:53:42

Nu är jag hemma igen! Resan var lika jobbig som när man ska hem från Växjö typ. Måste upp till mammas lokal nu så får vi se om jag lyckas hitta på något! Imorgon blir det premiär för mig med hockeyn för i år. Första is och fyspasset. Har nämligen varit sjuk i en månad och träningarna började för 3 veckor sen typ, tror jag. På tiden. Jag har lagt på mig endel känner jag. Fett. Ibland älskar jag fett...när det sätter sig på rätt ställe som det faktiskt gjort för mig, men jag hatar fett när det sätter sig på fel ställe, som t.ex magen, som det också har gjort. HATA HATA HATA. Vill vara riktigt vältränad och heeeelt platt mage och så magrutor när jag spänner. Det skulle vara perfekt. Det kommer, det kommer. Förresten så är det nya skinnshortsen på bilden.

Kommentarer
Postat av: Louise

Är det din mage på bilden? blev iaf väldigt intresserad av hur piercingarna ser ut närmare? har du fler bilder eller vet varifrån den bilden kommer :)

2010-08-26 @ 14:46:48
URL: http://partypussy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0