Daniel Lozakovitj

2010-04-17 @ 11:24:41

Dagen har börjat bra. Pappa sätter upp stången men det är mycket mer krångel att vänta. Väggen är för skör så massa skit måste fixas. Sofia hetsar mig att köpa hennes kläder för att hon behöver pengar men inte fan har jag hennes storlek. Plutten. Igår gick jag snabbt in i vardagsrummet och då var det talang 2010 på tv, kom direkt till ett uppträdande med en liten pojke som spelade fiol och har var så jävla söt så jag ville bara käka upp honom. Men iaf så kom jag på att jag faktiskt har spelat piano när jag var liten, i 2 år och jag lärde mig aldrig noter. Så jävla omusikalisk alltså, varför gav jag bara inte upp på en gång...haha suck.
Här är sötnosen.
TAAACKKK SÅÅÅ JÄTTEMYCKKEEEEE. TAACK. TAACKKK!

Kommentarer
Postat av: ELIKA

Han var riktig bra!

2010-04-17 @ 23:25:51
Postat av: Ellen

Jaa visst var han:)

2010-04-18 @ 09:49:31
URL: http://mswestin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0