Longboard i Växjö

2010-05-31 @ 21:03:55

Apropå ingenting, el jo jag snackar med filip på msn och jag och han har bestämt att vi ska åka fett med longboard när jag kommer så jag måste fan lära mig fooort. Det är sån jävla skillnad på en bra och en dålig! Det är så härligt att åka, jag önska att jag hade fler polare här i sthlm som åkte för jag vill köpa en men jag vill inte åka själv! Fan vad jag längtar till jag åker till växjö! Och ni stockholmare är tysta nu (eftersom alla ba "ööhh va fan e växjö?") hhöhööh. Skulle vara kul att testa åka med Daniella också, apropå hennes färdigheter i inlines t.ex. hahaha.

Kommentarer
Postat av: hahahahh

nej så tar du upp mina skills igen på inlines.... hahahha äsch jag åker gärna inlines jämte er isf för longboard tror jag inte att jag kan åka alls, överhuvudtaget. hohoho

2010-05-31 @ 23:19:51
Postat av: Ellen

hahah såklart! jaaa gör det...om du kommer fram....! ahah:D

2010-06-01 @ 09:03:13
URL: http://mswestin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0