Möte

2010-04-19 @ 18:39:31

Juste jag blev erbjuden att gå på en skiva i stan ikväll helt gratis men jag var tvungen att tacka nej för vi har ett viktigt möte idag!? palla:P Men jag kände att det skulle bli för stressigt för jag hade fått åka till stan själv och blabla, nää jag känner mig som största bangaren!:( Har bara 100kr kvar denna månaden så jag känner att jag inte har några pengar för andra skivor nu. Vill gå på en skiva några i klassen ska ha på söndag, vi får se men jag HOPPAS!
Nu ska jag iväg på lagmöte. Jag är tillbaka runt halv 10 igen. Hörs då! Puvs!

Kommentarer
Postat av: Louise

hej, jag har läst din blogg i kanske en månad nu. och jag måste säga jag bara älskar den. dels är du så otroligt vacker. Jag har en lite fråga bara har du någonsin dåligt självförtroende med ditt utseende? och dels älskar jag att du uppdaterar så varje gång man går in står det något nytt! :)

2010-04-19 @ 19:56:43
Postat av: tove

viktig brud assssssssååå

2010-04-20 @ 01:30:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0