THREE IN ONE

2014-02-01 @ 14:47:00

 
På näthinnan senaste månaden. Jag suktar efter en ny väska (el två..) en louis vuitton never full samt denna från stella mccartney. Båda kostar 7100kr men jag ska nog på nåt sätt skaffa båda om det så ska vara begangnat. Denna från stella är en väska som man kan ha på tre olika sätt. i handen, i armvecket, på axeln och återigen i handen fast som en partyväska. så himla smart. jag har dock inte bestämt mig för om jag vill ha silver el guldkedjor..men det lutar åt guld. har helt plötsligt blivit en guldtjej och jag tokälskar kombinationen guld och svart.
 

Kommentarer
Postat av: FASHION BY IDAG

Himla snygg och praktisk väska!

2014-02-01 @ 19:02:25
URL: http://glossfashion.com/fashionbyidag
Postat av: ELIN

ellen! tycker du ska skärpa till dig och komma igång med bloggandet igen! FÅR SÅ MYCKET INSPIRATION FRÅN DIG OCH DIN STIL! (vet att jag inte är ensam om detta)
puss

Svar: Tack! Vad gullig du är! Jag ska det är tanken men just nu har livet kommit i mellan tyvärr:/
mswestin

2014-02-09 @ 14:00:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0