BUDGET

2014-08-03 @ 19:37:45

 
YESSS!!!!! har hittat en budgetversion av jensen bootsen från acne. jag hade nämligen halvt planerat att köpa acnes chelseaboots trots att jag ska bli student och alla mina pengar bör sparars men nu när jag kikade på zaras hemsida för att spana inför palma (åker inatt) så hittade jag denna versionen till ett jäkla bra pris. hoppas att dom är sköna och sitter snyggt på bara. brukar ha svårt när skon är spetsig...(vet att jag hade någon läsare som frågade om varianter till jensen skon, hoppas du gillar denna)

Kommentarer
Postat av: Elin

Såå snygga och snarlika. Måste kolla in de på Zara! Tack för tipset :)

2014-08-03 @ 21:14:18
URL: http://elinlindblomm.devote.se
Postat av: stine

Kjøpte du skoene? Hvordan var de på foten? Store/små i størrelsen? :-) Kjempefine! Takk for tipset!

Svar: japp jag har dom :) dom är sköna men dom är väldigt smala i foten. jag har själv smala fötter och tycker ändå att dom är lite smala :)
mswestin

2014-10-03 @ 13:52:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0