LOOK OF THE DAY

2013-09-19 @ 12:16:00

jacket, yesstyle. shoes & top, zara. jeans, vero moda.

Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie

Snyggt!

2013-09-19 @ 14:17:58
URL: http://wonderous.devote.se
Postat av: Maria

Hei! Jeg elsker den jakken du har på deg! Jeg prøvde å finne den på hjemmesiden til yesstyle, men finner den dessverre ikke. :( Husker du navnet på jakken?

Svar: Hej! Jag köpte den för nästan ett år sedan så den finns tyvärr inte kvar. Har kollat:(
mswestin

2013-09-19 @ 18:42:08
Postat av: josephine

Hej ellen! Ville bara säga att jag tycker att din blogg är så himla bra och jag är så glad att jag hittade hit! Det började med att jag skulle googla på 'levis jeansjacka' för två år sedan, för jag hade precis köpt en och ville ha lite tips på hur den kan matchas, och så dök det upp en outfitbild på dig där du hade en sån jacka så jag klickade på bilden och hamnade på din blogg, och så fastnade jag! Sedan dess så har jag läst din blogg varje dag! Lite roligt hähä! Hur som helst så ville jag bara säga att jag tycker att du är sååå inspirerande och har sån fin och stilren smak!!! Men skulle du inte kunna lägga upp lite mer om träning och mat och lite vardagligt? så att du liksom varvar allt sånt med mode och kläder? :-) vore jätteroligt tycker jag! Jättesnyggggg jacka förresten, påminner lite om acnes modell!
Kramis

2013-09-20 @ 13:45:05
URL: http://paulinajosephine.blogg.se
Postat av: Josefin

Ruggigt intresserad av de där bootsen fr Zara! Funderade för länge så de hann sälja slut tyvärr. Du har en köpare om du vill sälja :)

Svar: Haha okej då vet jag:))
mswestin

2014-05-02 @ 23:17:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0